söndag 2 maj 2010

Och dagen efter...

Joru, igår var det tävlingar.

Vi åkte ner i fredags till Tävlingen.. I närheten av Rimbo, vet inte vad platsen hette haha (A). Iallafall var tävlingen anordnad av Johannesbergskuskarna, och tävlingsdagen blev låååååång. Hästarna skötte sig huuuur bra som helst, är så stolt :D Ja, och för att göra en lång historia kort så hamnade jag på 3e plats i min klass :D Delad 3a i dressyr och precision, men 3a i hela klassen. Så jag fick med mig 3 Gula rosetter och 3 plaketter. Tror nog jag vart gladast av alla där, för en tredjeplacering liksom hehe. Är fortfarande lycklig, det här var min första Lokala tävling, och min absolut första kör-tävling. :D
En plakett ska jag skänka till min lilla tävlingshäst Xton, det är ju faktiskt han som gjorde det mesta jobbet. ;)





Änt man duktig så säg?



Stiernhööksgymnasiets KÖRCREW :D (- ida)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar